من مسافر هستم

من مسافر هستم

چه تنگنای سختی است!یک انسان یا باید بماند یا برود و این هر دو،اکنون برایم از معنی تهی شده است و دریغ که راه سومی هم نیست!
من مسافر هستم

من مسافر هستم

چه تنگنای سختی است!یک انسان یا باید بماند یا برود و این هر دو،اکنون برایم از معنی تهی شده است و دریغ که راه سومی هم نیست!

بی وفایی....

سلام بچه ها

حالتون خوبه؟

تو این چند روز فکرم درگیر یه سری مسائلی بود که فقط تونستم شعر کوتاه زیر رو واسش پیدا کنم

شما به این شعرکوتاه اعتقاد ندارین؟

نظرتون در موردش چیه؟


بی وفایی کن وفایت میکنند با وفا باشی خیانت میکنند

مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست مهربان باشی رهایت میکنند


ای بی وفا این رسمش نبود!!!


نقـش یـــک درخــت خشک را

در زنـدگی بازی میکـنم

نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم

یا هیزم شکن پـیــر...!!


خران بنشست و گل با بادها رفت ، چه آسان می شود از یادها رفت .



گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم نه لبخندمی زنیم نه شکایت می کنیم فقط احمقانه سکوت می کنیم