من مسافر هستم

من مسافر هستم

چه تنگنای سختی است!یک انسان یا باید بماند یا برود و این هر دو،اکنون برایم از معنی تهی شده است و دریغ که راه سومی هم نیست!
من مسافر هستم

من مسافر هستم

چه تنگنای سختی است!یک انسان یا باید بماند یا برود و این هر دو،اکنون برایم از معنی تهی شده است و دریغ که راه سومی هم نیست!

عشق های کاغذی

عشق ها همه کاغذی شده اند....
امروز هرچه تعداد اس ام های طرف مقابل در اینباکست بیشتر باشد نشانه عاشق تر بودن اوست...
امروز هر چه دقایق مکالمه بین تو و او بیشتر باشد نشانه بیشتر عشق ورزیدن اوست...
امروز هرچه هدیه تولدی که برایش گرفتی. گران تر باشد علاقه اش به تو بیشتر میشود...
امروز هرچه تو بیشتر قهر کنی و او بیشتر منت بکشد یا برعکس... هر دو طرف بیشتر لذت میبرند...
عشق های آبکی مان خلاصه شده در اس ام اس،چت، 10 ساعت در روز حرف زدن، لوس شدن بیش از حد،قهر و قهرکشی سر هر موضوع بی اهمیتی و 100 مسئله بچه گانه دیگر...

و شاید هیچکس به سکوت پر از فریاد قلب ها توجهی نکند....

 
نمیدانم ...
شاید اگر دوره، دوره شیرین و فرهاد هم بود...
شیرین به جای کندن کوه از فرهاد انتظاری جز خریدن کارت شارژ نداشت....  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ماندن همیشه خوب نیست...

رفتن هم همیشه بد نیست...


گاهی رفتن بهتر است.گاهی باید رفت...


باید رفت تا بعضی چیز ها بماند...

اگر نروی هر انچه ماندنیست خواهد رفت...

اگر بروی شاید با دل پر بروی و اگر بمانی با دست خالی خواهی ماند...

گاهی باید رفت و بعضی چیزها که بردنی ست با خود برد...

مثل یاد،مثل خاطره ،مثل غرور...

و انچه ماندنیست را جا گذاشت،مثل یاد،مثل خاطره،مثل لبخند...

رفتنت ماندنی می شود وقتی که باید بروی،بروی...

و ماندنت رفتنی میشود وقتی که نباید بمانی،بمانی...
 
 

Love Pic PixDooni.Com 1 عکس های عاشقانه | Love

 
 
 
 
 شب شد. خورشید رفت...

آفتابگردان دنبال خورشید میگشت ناگهان ستاره ای چشمک زد

آفتابگردان سرش را پایین انداخت. آری.... گلها هیچوقت خیانت نمیکنن