من مسافر هستم

من مسافر هستم

چه تنگنای سختی است!یک انسان یا باید بماند یا برود و این هر دو،اکنون برایم از معنی تهی شده است و دریغ که راه سومی هم نیست!
من مسافر هستم

من مسافر هستم

چه تنگنای سختی است!یک انسان یا باید بماند یا برود و این هر دو،اکنون برایم از معنی تهی شده است و دریغ که راه سومی هم نیست!

عجایب هفت گانه!!

 سلام: 

 

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری 

 

ممنون میشم اگه در مورد مطلب زیر نظر بدین!

 

معلمی از دانش آموزانش خواست تا عجایب هفتگانه ی جهان را فهرست وار بنویسند .

دانش آموزان شروع به نوشتن کردند . معلم نوشته های آنها را جمع آوری کرد . با آنکه همه ی جواب ها یکی نبود اما بیشتر دانش آموزان به مواردی مانند : اهرام مصر . تاج محل . کانال پاناما . کلیسای سن پیتر و دیوار چین اشاره کرده بودند .

اما در میان نوشته ها یادداشتی متفاوت و تامل بر انگیز نظر معلم را به خود جلب کرد .

دانش آموزی نوشته بود 

 (( به نظر من عجایب هفتگانه ی واقعی عبارتند از :  

لمس کردن . چشیدن . دیدن . شنیدن . احساس کردن . خندیدن و عشق ورزیدن.)) 

 

 عجایب هفتگانه شما چیه؟(خیـــــــــــــلی دوست دارم بدونم،خوشحال میشم اگه بهم بگی) 

 

ممنون

کوه

من این پایین نشستم سرد و بی روح
تو داری میرسی به قله ی کوه
داری هر لحظه از من دور میشی
ازم دل میکنی،مجبور میشی
تا مه راهو نپوشونده نگام کن
اگه رو قله سردت شد صدام کن
یه رنگ مرده از رنگین کمونم
من این پایین نمیتونم بمونم
منم اون که تورو داده به مهتاب
کسی که روتو می پوشونه تو خواب
کسی که واسه آغوش تو کم نیست
میخوام یادم بره،دست خودم نیست 

 

 لحظه ی بودن و موندنم دیگه سر امده فال من به نام تو ببین چقدر بد امدهمیخوام بگم دوست دارم حتی اگه جدا باشیم این همه فاصله کمه اگه به یاد هم باشیم  

مینویسم روی صفحه ی غریب زندگی من فراموشت نمی کنم عزیز به سادگی
بیا سر مزار من آروم و آهسته عزیز طاقت گریه ندارم اشکی برای من نریز
میخوام بگم دوست دارم حتی اگه جدا باشیم این همه فاصله کمه اگه به یاد هم باشیم
وقتی خندیدی به رفتنم دلم از تو شکست بعد تو دیگه دلم دل به غریبه ها نبست
تک تک خاطرهامون هر چی بود دیگه گذشت جای من کی توی قلب مهربون تو نشست
بیا سر مزار من آروم و آهسته عزیز طاقت گریه ندارم اشکی برای من نریز